Lip 29
Trening na 110

„Trening na 110%”

Autor: Iwona Haba

Liczba Polaków ćwiczących w klubach fitness oraz amatorsko biegających w półmaratonach, maratonach ustawicznie rośnie. Ta książka audio zwiększa prawdopodobieństwo zrealizowania zadań wymagających mocnego charakteru.

 

Przejdź do sklepu

Opis publikacji:

KONIEC!

Koniec zamiast wstępu? Owszem. Na wstępie jest DZISIAJ koniec, koniec z lenistwem, koniec w wymówkami, koniec Twojego leserstwa. Zaczniesz trening na 110% TERAZ albo nie zawracaj sobie głowy. Moje teksty są długie, po co je czytać, jeśli nie zamierzasz zacząć?

ZŁAM UŁAMEK!

Czytasz? Dobra, to powiem Ci, jak jest. Polski fitness i kulturystyka, w ogóle polski sport amatorski, jest wciąż daleko za… innymi krajami. To prawda, coraz więcej Polaków ćwiczy na siłowniach i w klubach fitness, biega w maratonach, decyduje się na kursy walki, ale wciąż jest to po prostu ułamek społeczeństwa!

Mężczyźni w Polsce zaliczani są do najbrzydszych w Europie. I choć my, Polki, wcale tak nie uważamy, zauważany ciągły brak prawdziwych mężczyzn, z którymi mogłybyśmy dzielić życie i czuć się bezpiecznie. Gdzie ci mężczyźni, prawdziwi tacy? Nie wiemy.

ZACZNIJ TRENING – NIE SKAMIENIEJ!

Może taki mężczyzna drzemie właśnie w Tobie. Niewykluczone. Męskie hormony w stanie spoczynku, kiedy nic nie robisz, produkowane są w znacznie mniejszej ilości niż w trakcie wysiłku. Droga do bycia prawdziwym mężczyzną z krwi i więcej niż kości – prawdziwych, twardych mięśni – biegnie przez trening na 110%.

Daj sobie prawdziwego kopa. Nie ma już czasu na jakieś leserstwo! Nie ma już mowy o kolejnej szansie. Jeżeli teraz nie zaczniesz prawdziwego treningu, prawdziwi mężczyźni mogą po prostu wyginąć! Chcesz skończyć jako skamielina?  Nie dość, że gatunek wymarły, to jeszcze same kości? Człowieku, wyciśnij 110% z tego audiobooka, a to Ci nie zagrozi.

Trening na 110%

CZYTANIE JEST DLA FRAJERÓW!

Tak! Czytanie forów kulturystycznych jest dla prawdziwych… ale bynajmniej nie mężczyzn, tylko frajerów. To po prostu zbiegowisko średniaków z innymi średniakami. Jedyne czego się tam dowiesz, to polecane przez innych średniaków prohormony. Możesz dowiedzieć się o efce i o dopingu. Wszyscy frajerzy szukają przecież źródeł swoich problemów poza swoim ciałem.

PO CO SIĘ MĘCZYĆ – SUPLE CIĘ WYRĘCZĄ!

Tak! To jest przewodnia zasada większości użytkowników internetu. Po co trenować na 110%, przecież można na 30%, a resztę zrobią za Ciebie suplementy! Hm, niezły z Ciebie frajer, jeżeli się na to nabrałeś. Chcesz prawdziwych efektów? Nie czytaj tego, co mają Ci do powiedzenia inni średniacy. Z jakiegoś powodu nie stali się mistrzami. Chcesz być jak mistrz? Posłuchaj mistrza!

ZOSTAŃ MISTRZEM!

Podobno z kim przestajesz, takim się stajesz. Jeżeli nie chcesz stać się jednym wielkim dropsem, wrzuć lepiej na luz i wstąp do ligi mistrzów. Wśród nich:

1. Marcin Gortat

Jedyny Polak w NBA. Kapitan reprezentacji Polski w koszykówce.

2. Michał Żewłakow

Rekordzista występów w piłkarskiej kadrze narodowej. Expert w TV podczas meczów państwowych.

3. Marcin Możdżonek

Kapitan reprezentacji Polski w siatkówce. Mistrz Europy.

4. Artur Boruc

Intrygujący i bardzo rozpoznawalny bramkarz reprezentacji Polski.

5. Natalia Partyka

Olimpijka i 3-krotna mistrzyni paraolimpijska. Kobieta roku 2012 (plebiscyt TVN Turbo).

6. Marcin Żewłakow

„Joker” piłkarskiej reprezentacji Polski. Uczestnik mistrzostw świata w Korei i Japonii.

7. Bożydar Iwanow

Komentator w Polsat Sport. Lektor 50% audiobooków The Winners.

8. Joanna Jędrzejczyk

5-krotna mistrzyni świata w tajskim boksie. Subtelna kobieta w męskim sporcie.

Zastanów się dobrze, co wolisz. Myśl o tym intensywnie. Zastanów się, czy chcesz dalej próbować bez skutku dorównać innym średniakom i frajerom, czy naprawdę chcesz zmierzyć się z mistrzem, którego nosisz w sobie.

TAK, dobrze słyszałeś, masz w sobie mistrza i możesz go wyzwolić dzięki TEJ PŁYCIE.

Dlaczego warto byś ją miał?

  • Nauczysz się budować zwycięstwo i kruszyć porażkę na miazgę.
  • Dowiesz się, dla kogo naprawdę trenujesz i co chcesz osiągnąć.
  • Poznasz  drogę do sukcesu – jak nią iść?
  • Nauczysz się typowo męskiego budowania pewności siebie.
  • Zakosztujesz smaku motywacji przed treningiem.
  • Przełkniesz motywację po skończonym, niezbyt udanym treningu.
  • Łykniesz motywację po skończonym, udanym treningu.
  • Tu i teraz – wypracujesz niezbędną Ci koncentrację.
  • Odkryjesz zawziętość – podstawę pierwszych efektów biegacza.
  • Odkryjesz źródło sukcesów na siłowni.

Widzimy się na treningu ! Daj sobie kopa na 110%

Link do publikacji: Trening na 110%

Autor admin



Komentarze wyłączone.